צפו: 1,500 בחורי ישיבות בין הזמנים באלעד נהנו מקומזיץ מרהיב

    קלמן טלר No Comments on צפו: 1,500 בחורי ישיבות בין הזמנים באלעד נהנו מקומזיץ מרהיב

    תחת הכותרת "פותחים את בין הזמנים" | כ-1,500 תלמידי 'ישיבות בין הזמנים' בעיר השתתפו באירוע ענק ומושקע שאורגן ע"י לשכת מ"מ ראש העיר שמואל גרוסברד ושודר ב"קול חי"

    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחת הכותרת "פותחים את בין הזמנים" השתתפו ביום שלישי האחרון כ-1,500 תלמידי ישיבות בין הזמנים בעיר אלעד – תלמידי הישיבות המובחרות בארץ, באירוע מושקע שנערך באווירה מיוחדת ואיכותית, שהופק לטובת ולהנאת תלמידי הישיבות הנופשים בימים אלו ואוגרים כוחות לקראת חודש אלול והימים הנוראים. האירוע אורגן זו השנה השניה ע"י לשכת מ"מ וסגן ראה"ע בעיר הרב שמואל גרוסברד בשיתוף קופ"ח "מאוחדת", והתנהל בפיקוח בד"צ אלעד. האירוע נערך בפארק "נחשונית במים" בתיאום "מיה שיווק בריכות לציבור החרדי", כאשר המשתתפים הגיעו למקום בהסעות ישירות שהועמדו כשירות מיוחד ע"י חברת "קווים עילית".

    בראשיתו של האירוע המיוחד, ששודר ב"קול חי", נערכו במקום סיומי מסכתות ע"י תלמידי הישיבות כשלאחמ"כ נערך 'קומזיץ' ע"י הזמר והחזן המפורסם אברימי רוט יחד עם מקהלת "נרננה" בליווי מוזיקלי של "יענקי רובין" כשבמהלך הערב חולקו אלפי טרופיות וארטיקים ואף התקיימו הגרלות לבחורי הישיבות על מוצרים יקרי ערך בחסות "ברון כובעים" אלעד, רשת "ליבוביץ" בני ברק, רשת "רפאלי" אלעד, ו"אופטיקה ספיישל 280" אלעד לאחר ה'קומזיץ' וההגרלות נערכה תפילת מעריב ברוב עם, כשלפני התיבה עובר הרה"ג רבי יגאל בראון שליט"א.

    במהלך הערב שהונחה ע"י ראש ישיבת בין הזמנים "מאור שרגא" ור"מ במכינה לישי"ק "שאגת אריה" הרב אליעזר כהן נשא דברים מ"מ ראש העיר שמואל גרוסברד, שהסביר את מהות ימי "בין הזמנים" ע"פ משנתם של גדולי הדורות, ואת דברי הסטייפלר זיע"א שעל בין הזמנים נאמר "אין אדם לומד אלא במקום שליבו חפץ" וזה מה שעושים תלמידי "ישיבות בין הזמנים" ולכן הוא שמח על האירוע המיוחד לטובת תלמידי הישיבות היושבים על תלמודם גם בימי "בין הזמנים". בסיום דבריו הודה לראש העיר ישראל פרוש ולמנהלי ישיבות בין הזמנים על שיתוף הפעולה המוצלח, כן הודה ליו"ר סיעת "דגל התורה" בעיר אברהם שטרן ולחבר הנהלת העיר אבי דיין על השתתפותם. מ"מ ראש העיר אף הודה באופן מיוחד למנהל לשכתו משה רבר שארגן ודאג לכל הפרטים באירוע המיוחד, לקופ"ח "מאוחדת" ולמשה כהן סגן מנהל המחוז של קופ"ח "מאוחדת", ולשאר נותני החסויות לערב מיוחד זה.

    בהמשך נשא דברים ראש העיר הרב ישראל פרוש שהודה בחום לממלא מקומו שמואל גרוסברד ולרב משה כהן סגן מנהל קופ"ח "מאוחדת" וכן למנהל הלשכה משה רבר על היוזמה המבורכת, וסקר את התפתחות הישיבות בעיר בשנים האחרונות ובעתיד הקרוב. סיים את דברי הברכה סגן מנהל המחוז של קופ"ח מאוחדת משה כהן, שאמר שכתושב העיר משנות הקמתה לפני כ-20 שנה, אז היה ניתן לספור את בחורי הישיבות על כף היד, הוא מתרגש לראות את כמות בחורי הישיבות בעיר כשבסיום דבריו הודה על שיתוף הפעולה עם לשכת מ"מ ראש העיר גרוסברד. מנחה האירוע הודה לכלל נותני החסויות לערב זה ובכללם לחברת המתנסי"ם ולמנהלה מר מנחם הורביץ, לחברת "טמפו" ולחברת "לד לייט" על תרומתם להצלחת האירוע.

    בהמשך הערב המהנה עמדו הבריכות והמגלשות שבפארק לטובת בחורי הישיבות במשך כ-4 שעות, כשבמהלכם – תחת הכותרת "טועמיה חיים זכו" חולקו לציבור עשר סירי של צ'ולנט 8000 מנות קוגל אטריות ותפו"א, מהקייטרינג של נתי מנגל בכשרות בד"צ אלעד, לצד אלפי פחיות שתיה תרומת חברת "טמפו". כשהאירוע כולו מגבש ומלכד את תלמידי הישיבות בעיר. ומסתיים בהרגשה מרוממת של "וקווי ה' יחליפו כח" עם נסיעות ישירות שבוצעו ע"י חברת "קווים עילית" מפארק "נחשונית במים" לאלעד.

     רוט אלעד אלעד אלעד נחשונים אלעד נחשונים פרוש אלעד נחשונים גרוסרד אלעד נחשונים 10 אלעד נחשונים 09 אלעד נחשונים 08 אלעד נחשונים 07 אלעד נחשונים 06 אלעד נחשונים 05 אלעד נחשונים 03 אלעד נחשונים 02



    0 תגובות